Regulamin Serwisu

Regulamin Platformy

05.05 .2024 r.

Witamy, wprowadziliśmy nowe zmiany do regulaminu Serwisu oraz Kontraktu Terapeutycznego.

Zapraszam do zapoznania się z Regulaminem.

Purdue Corona

ul. Izerska 36/12

59-220 Legnica

Poland

Regulamin Serwisu

Niniejszy dokument stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz regulamin zawierania umów o świadczenie usług telemedycznych z zakresu terapii dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych poprzez Portal Pacjenta na stronie internetowej www.purdueclinical.pl której właścicielem jest firma Purdue Corona w siedzibie w Legnicy.

I. Definicje

1. Purdue Corona- podmiot leczniczy w rozumieniu oferowania Usług terapeutycznych oraz dietetycznych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.

2. Usługa Telemedyczna - świadczenia zdrowotne wykonywane na odległość, bez bezpośredniego badania pacjenta, za pośrednictwem strony internetowej www.samobojstwa.com.pl na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,

3. Pacjent - oznacza osobę fizyczną, która korzysta z Usług Telemedycznych,

4. Terapeuta Konsultant - terapeuta posiadający prawo wykonywania zawodu terapeuty na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który świadczy usługi medyczne za pośrednictwem strony purdueclinical.pl

5. Portal Pacjenta - serwis internetowy prowadzony przez podmiot leczniczy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej pod adresem www.purdueclinicalpl służący do świadczenia Usług Telemedycznych oraz Stacjonarnych.

6. Formularz - formularz zbierający dane pacjenta oraz informacje medyczne o pacjencie, umożliwiający realizację Usługi Telemedycznej lub stacjonarnej znajdujące się w Portalu Pacjenta,

7. Regulamin - niniejszy regulamin

II. Postanowienia ogólne

1. Korzystanie przez Pacjentów z Usług Telemedycznych lub stacjonarnych odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;

2. Korzystanie z Usług Telemedycznych jest możliwe po akceptacji postanowień Regulaminu przez Pacjenta;

3. Dostępność Usług Telemedycznych zależy od dostępności Specjalisty Terapeuty.

4. Usługi Telemedyczne oraz stacjonarne świadczone są za pośrednictwem Portalu Pacjenta, poprzez wizytę stacjonarną lub wideotransmisję po wypełnieniu formularza udostępnionego przez Portal Pacjenta oraz dokonaniu opłaty- istnieje możliwość całkowitego zwolnienia Pacjenta z opłat ze względów ekonomicznych, gdyby honorarium za usługi terapeutyczne w znacznym stopniu utrudniałyby funkcjonowanie Pacjenta w sferze ekonomicznej.

Jest to kwestia indywidualna, regulowana przez obie strony na osobnym załączniku- załącznik nr 3 jako forma aneksu do Kontraktu Terapeutycznego.

5. Opłata z tytułu Usług Telemedycznych jest zgoda z aktualnym cennikiem świadczenia usług przez Usługodawcę/ Purdue Clinical

6. Na wniosek Pacjenta podmiot udostępnia dokumentację medyczną Pacjenta, Udostępnienie dokumentacji medycznej jest odpłatne, zgodnie z cennikiem świadczenia usług przez Purduec Clinical w Legnicy.

III. Zasady udzielania Usług Telemedycznych za pośrednictwem Portalu Pacjenta

1. W celu skorzystania z Usługi Telemedycznej, Pacjent, a w przypadku Pacjenta będącego osobą małoletnią lub całkowicie ubezwłasnowolnioną - przedstawiciel ustawowy Pacjenta, wypełnia Formularz znajdujący się w Portalu Pacjenta. Pacjent zobowiązuje się podać w wyczerpujące, prawdziwe i rzetelne dane, w tym dane o stanie zdrowia Pacjenta;

2. W ramach Usługi Telemedycznej lub stacjonarnej na platformie www.samobojstwa.com.pl Pacjent może otrzymać niezbędną i potrzebną dla niego dokumentację dla Lekarza Specjalisty, POZ, wnioski oraz opinie z przebiegu leczenia po uiszczeniu opłaty.

3. Pacjent lub przedstawiciel ustawowy Pacjenta zobowiązany jest do wniesienia opłaty zgodnej z cennikiem w wysokości określonej w Portalu Pacjenta. Opłata dokonywana jest poprzez zewnętrzny serwis rozliczeniowy za pośrednictwem Portalu Pacjenta po wypełnieniu Formularza. Opłata jest kwotą brutto i obejmuje wszelkie podatki i koszty chyba, że wskazano inaczej. Oprócz uiszczenia opłaty, Pacjent nie jest zobowiązany do dokonania żadnych innych płatności za Usługę Telemedyczną;

4. Warunkiem wykonania Usługi Telemedycznej jest uzupełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza oraz uiszczenie opłaty;

5. Usługa Telemedyczna zostanie udzielona codziennie w godzinach 9:00 - 22:00 w terminie do trzech godzin od momentu wypełnienia Formularza i dokonania opłaty.

6. Za szkody wynikające z podania przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego nieprawdziwych lub nierzetelnych danych w Formularzu lub w trakcie konsultacji telefonicznej z Terapeutą, -nie ponosi odpowiedzialności.

IV. Ograniczenie korzystania z Usługi Telemedycznej lub stacjonarnej

1. Usługi Telemedyczne nie są przeznaczone dla Pacjentów:

a. w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia,

b. wymagających leczenia szpitalnego,

c. wymagających diagnozy lub których stan zdrowia wymaga terapii dotychczas niezastosowanej,

2. Purdue Clinical nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone korzystaniem z Usług Telemedycznych przez Pacjentów wymienionych w ust. 1 powyżej.

V. Warunki zawierania i rozwiązywania umów

1. Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zawierana jest na zasadach określonych w Regulaminie poprzez:

a. wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza,

b. akceptację Regulaminu przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego,

c. dokonanie opłaty za Usługę Telemedyczną zgodnej z cennikiem w wysokości określonej w Portalu Pacjenta;

2. Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zostaje zawarta na czas wykonania Usługi Telemedycznej lub odmowy wykonania Usługi Telemedycznej;

VI. Prawa i obowiązki Pacjentów

1. Pacjent jest zobowiązany do podania danych osobowych, które są niezbędne dla celów tworzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (jeżeli taka dokumentacja będzie prowadzona) oraz danych niezbędnych do kontaktu, w tym adresu e-mail oraz numeru telefonu;

2. Pacjent akceptuje, że w niektórych przypadkach dla celu Usługi Telemedycznej będzie konieczne podanie dodatkowych danych osobowych;

3. Pacjent nie może wykorzystywać Usługi Telemedycznej dla celów niezgodnych z prawem. Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów lub załączania treści o charakterze niecenzuralnym, obraźliwym, naruszającym dobra osobiste Terapeuty Konsultanta lub innych osób;

4. Korzystanie z Usług Telemedycznych przez Pacjenta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na to, aby informacje i wypowiedzi przez niego udzielone, w ramach Usługi Telemedycznej z Terapeutą Konsultantem, zostały umieszczone w jego dokumentacji medycznej.

VII. Wymagania techniczne

1. W celu korzystania z Usług Telemedycznych, Pacjent musi posiadać:

a. dostęp do komputera z systemem Windows, Mac OS, urządzenia z systemem iOS lub Android podłączonym do Internetu,

b. zainstalowaną przeglądarkę zaktualizowaną do najnowszej wersji.

VIII Reklamacje

W przypadku jakichkolwiek reklamacji odnośnie technicznych aspektów Usług Telemedycznycm Pacjent może skontaktować się z Terapeutą Specjalistą poprzez e-mail na adres purdueclinicall@gmail.com lub tomaszmatjas12@op.pl lub poprzez kontakt telefoniczny- 575 696 287

2. Treść reklamacji powinna zawierać co najmniej dane pozwalające na identyfikację pacjenta: imię, nazwisko, data urodzenia lub PESEL, adres e-mail, adres pocztowy - dla reklamacji składanych listownie, określenie przedmiotu reklamacji, określenie żądań pacjenta, wskazanie daty Usługi Telemedycznej;

3. Terapeuta  rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania;

4. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane wymagają uzupełnienia, Purdue Clinical, zwróci się, przed rozpatrzeniem reklamacji, o jej uzupełnienie. Czas udzielenia dodatkowych wyjaśnień zawiesza bieg terminu rozpatrzenia reklamacji.